Alla inlägg under mars 2014

Av Sanna - 31 mars 2014 21:44

Idag har jag haft en av de människorna som jag tycker mest om på besök! Känner mig alltid lika glad och nyfylld med energi efter du varit här underbara älskade jannica!

Även att han vart förbannad och sparkade på sin bok så tror jag att innerst inne så gillar han den ;)

Av Sanna - 30 mars 2014 20:41

Igår hade vi mamma o pappa över på en 3 rätters :) som tack för hjälpen när vi hade våran fest i somras. :) en mycket trevlig kväll som sluta i matkoma i soffan! Upp imorse för babysim, det går sakta men säkert framåt. Blir så stolt över min son ^^, hamna där efter ute i tjurstorp hos Petters farmor med familj :) sedan hem för att ladda för match. Kunde inte äta eller något... så sjukt nervös! Men när det väl startat så gick det bra... bättre än väntat för min del dock blev det förlust :/ men bättre lycka nästa gång! Nu har vi kvällsmys i soffan!.

Förlovade oss i fredags igen. .. Filip tappade ju sin ring så nu har vi fått nya ^^,

Av Sanna - 27 mars 2014 14:06

Lyckan är när man kan komma i sin byxor man inte kunnat ha på så många år!!! Äntligen har allt slit börjat ge ordentliga resultat :) och sen irritationen som uppstår när man får dra upp byxorna hela tiden! ! Det som en gång var för litet låg för länge och skräpa så nu är det istället för stort. VA FAAN!
Hade dock på mig ett par byxor is tisdags som jag inte använt på snart 3 år!! High five som fan till mig själv!!

Idag var första turen på 1.5 vecka med. Slut på rundor runt 1 km nu ska standarden bli 3! Bara strax över en månad kvar nu! I helgen får det bli en långsväng tror jag. 5.5 är mitt mål innan 7 maj!

Av Sanna - 26 mars 2014 21:57

Som många vet har jag varit döende i helgen! Hela min helg med jim med familj bland annat och kalas för Alexander förstördes då jag fick helvetes spysjuk o.o
Inte haft det sen jag va barn! Oh my.
Är frisk och smittar inte längre dock har jag känslig mage och mår illa varje gång ja äter fel eller för mycket. Varje kväll sen fredag har jag lagt mig illamående med svullen mage. Börjar bli lite trött på det :(
Ja nu har jag fått gnälla av mig ^^,

Av Sanna - 24 mars 2014 11:02

I'm back again!
Nu kan man nog säga att jag är frisk igen :D

Jag har ett sådant utlandssug för tillfället!! Inte fått gotta mig i solen sen vi var i Grekland! Och det är banne mig lång tid för mig!! Så fort jag får jobb så ska det bokas en resa!!! Familjen Larsson/Karlsson ska på sin första utlandssemester helt enkelt :):)

Av Sanna - 22 mars 2014 16:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sanna - 20 mars 2014 19:34

Ganska bra ändå när man beslutar för att lägga endomondo på skrivbordet istället. :D innebär att ja använder det så mycket så jag måste ha den lättillgänglig ;)

Ikväll vart det ett easy line - pass med fotbollen. Tror jag fick mersmak!! Kommer dock inte kunna gå imorgon xD körde 18 olika stationer som satte sig lite överallt, du körning 45sek (vilket kändes som en evighet!!) Och sen vila 10sek. Detta på 18 övningar x2 är fan jobbigt men ack så kul!

<3

Av Sanna - 19 mars 2014 22:48

  

Min mormor kam vara det vackraste som gått i ett par skor 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards